Opis patcha 14.8 w LoLu. Wszystkie zmiany, jakie wejdą do League of Legends
Reklama
Co zmieni się wraz z wydaniem kolejnego patcha do League of Legends?
Twórcy udostępnili szczegółową rozpiskę zmian, które trafią do gry wraz z aktualizacją o numerze 14.8. Ten z kolei jest bezpośrednio powiązany z MSI.
Tak, jak było wspomniane wczoraj, łatka to głównie wzmocnienia różnych bohaterów. Mamy już jednak pełne szczegóły na ten temat.
Wzmocnienia i osłabienia w patchu 14.8
Reklama
Wzmocnienia bohaterów
Akali
Reklama
- Podstawowe zdrowie zwiększone: 570 >>> 600.
Draven
- Spinning Axe (Q)
- Podstawowe obrażenia zwiększone: 40-60 >>> 45-65
Galio
- Podstawowa prędkość poruszania zwiększona: 335 >>> 340
- Winds of War (Q)
- Cooldown zmniejszony: 12-7 sekund >>> 11-7 sekund
Graves
- New Destiny (P)
- Double Barrel
- Zwiększono wpływ szybkości ataku z przedmiotów i run na czas przeładowania o 35%.
- 12-Gauge
- Zwiększono współczynnik obrażeń od trafień krytycznych na kulę: 40% >>> 45%
- Double Barrel
Hwei
- Signature of the Visionary (P)
- Przelicznik AP zwiększony: 30% >>> 35%
- Subject: Disaster – Devastating Fire (QQ)
- Przelicznik AP zwiększony: 75% >>> 80%
Jarvan IV
- Martial Cadence (P)
- Obrażenia zwiększone: 6% aktualnego HP celu >>> 7%
Jhin
- Whisper – Every Moment Matters (P)
- Premia do podstawowej prędkości poruszania przyznawana przy trafieniu krytycznym zwiększona: 10% >>> 14%
- Dancing Grenade (Q)
- Obrażenia zwiększone: 45/70/95/120/145 (+35/42,5/50/57,5/65% AD) (+60% AP) >>> 44/69/94/119/144 (+44/51,5/59/66.5/74% AD) (+60% AP)
Kai’Sa
- Podstawowy pancerz zwiększony: 25 >>> 27
- Icathian Rain (Q)
- Q bonusowy przelicznik AD na pocisk zwiększony z 50% to 55%
LeBlanc
- Sigil of Malice (Q)
- Podstawowe obrażenia zwiększone: 65-165 >>> 70-170
- Distortion (W)
- Cooldown zmniejszony: 18-10 sekund >>> 15-10 sekund
Olaf
- Undertow (Q)
- Bonusowe obrażenia przeciwko potworom zwiększone: 5-25 >>> 5-45
Ryze
- Rune Prison (W)
- Cooldown zmniejszony: 13/12/11/10/9 >>> 11/10,5/10/9,5/9 sekund
- Slow zwiększony: 35% >>> 50%
Sylas
- Chain Lash (Q)
- Obrażenia detonacji zadawane potworom zwiększone z 70% do 100% (obrażenia zadawane minionom dalej wynoszą 40%)
Thresh
- Podstawowy pancerz zwiększony: 31 >>> 33
- Przyrost odporności na magię zwiększony: 1,3 >>> 1,55
Nerfy bohaterów
Azir
- Podstawowa regeneracja HP zmniejszona: 5 >>> 3,5
- Arise! (W)
- Podstawowe obrażenia na poziom umiejętności zmniejszone: 50/67/84/101/118 >>> 50/65/80/95/110
Briar
- Przyrost HP na poziom zmniejszony: 100 >>> 95
- Head Rush (Q)
- .Zasięg zwiększony: 450 >>> 475
- Blood Frenzy (W)
- Bonusowa prędkość ataku zmieniona: 54/68/82/96/110% >>> 55/65/75/85/95%
Zac
- Podstawowa regeneracja HP zmniejszona: 8 >>> 5
Zeri
- Podstawowe zdrowie zmniejszone: 630 >>> 600
Poprawki bohaterów
Mordekaiser
- Obliterate (Q)
- Cooldown zmniejszony: 9-4 >>> 8-4
- Death’s Grasp (E)
- Obrażenia zmniejszone: 80/95/110/125/140 >>> 70/85/100/115/130
- Death Realm (R)
- Od teraz nie może być cleansowane.
Skarner
- Przyrost many zmniejszony: 45 >>> 40
- Przyrost regeneracji many zmniejszony: 0,45 >>> 0,60
- Shattered Earth (Q)
- Cast time zmniejszony: 0,5 sekund >>> 0,35
- Czas trwania zwiększony: 3,5 sekundy >>> 5 sekund
- Podstawowe obrażenia zwiększone: 10-50 >>> 10-70
- Bonusowy przelicznik AD zwiększony: 40% >>> 60%
- Koszt many zmniejszony: 40-60 >>> 30-50
- Seismic Bastion (W)
- Podstawowe obrażenia zmniejszone: 60-180 >>> 50-150
- Koszt many zwiększony: 50-70 >>> 60-80
Inne
Baron Nashor
- Obrażenia większości ataków Barona zostały zwiększone.
Voidgrubs
- Czas pierwszego spawnu zmieniony: 5:00 >>> 6:00 minuta
- Touch of the Void
- Obrażenia na sekundę zwiększone: 6/3 >>> 8/4 (melee/ranged)
- Stacki potrzebne do wywołania 1 stacka Hunger of the Void zmniejszone: 5 >>> 4
Reklama