w

Szczegółowy opis patcha 14.5 w LoLu. Wszystkie zmiany, jakie wejdą do League of Legends

Co zmieni się wraz z wydaniem kolejnego patcha do League of Legends?


Twórcy League of Legends opublikowali szczegółową rozpiskę aktualizacji o numerze 14.5, która obejmuje buffy i nerfy oraz większe zmiany paru bohaterów. Najwięcej modyfikacji trafi do Seraphine i Smoldera. Poza tym Riot zdecydował się także na balansowanie kilku przedmiotów.

Wzmocnienia i osłabienia w patchu 14.5

Reklama

Wzmocnienia bohaterów

Jarvan IV

  • Dragon Strike (Q)
    • Cooldown zmniejszony: 10/9,5/9/8,5/8 >>> 10/9/8/7/6 sekund

Kayn (Rhaast)

  • The Darkin Scythe – Darkin Bonus (P)
    • Dodano bonusowe skalowanie od HP: 0% >>> 0,5% na 100 bonusowego HP
  • Umbral Tresspass – Darkin Bonus (R)
    • Przelicznik leczenia przed przeliczeniem obrażeń zwiększony: 65% >>> 75% (9,75% (+ 6,5% na 100 bonusowego AD) maksymalnego zdrowia celu

Kog’Maw

Reklama
  • Caustic Spittle (Q)
    • Czas castowania zmniejszony: stałe 0,25 >>> skaluje się z początkową animacją auto ataku (bazowo 0,25 sekund)
  • Void Ooze (E)
    • Spowolnienie zwiększone: 30/35/40/45/50% >>> 40/45/50/55/60%

Rek’Sai 

  • Początkowa animacja auto ataku skrócona: 26,6% >>> 20%
  • Początkowa animacja uderzenia krytycznego skrócona: 20,83% >>> 20%
  • Queen’s Wrath (Wynurzona-Q)
    • Auto ataków nie można już anulować i trafiają o 33% szybciej.
  • Void Rush (R)
    • Obrażenia zwiększone: 100/250/400 (+100% bAD) (+20/25/30% maksymalnego zdrowia celu HP) >>> 150/300/450 (+100% bAD) (+25/30/35% maksymalnego zdrowia celu HP)

Sivir

  • Podstawowy pancerz zwiększony: 26 >>> 30

Veigar

  • Baleful Strike (Q)
    • Przelicznik AP zwiększony: 45/50/55/60/65% >>> 50/55/60/65/70%
  • Primordial Burst (R)
    • Cooldown zmniejszony: 120/90/60 >>> 100/80/60 sekund

Vex

Reklama
  • Doom 'n Gloom – Gloom (P)
    • Obrażenia zwiększone: 30-140 (w zależności od poziomu 1-18) (+20% AP) >>> 40-150 (w zależności od poziomu 1-18) (+25% AP)

Wukong

  • Stone Skin (P)
    • Maksymalne stacki Strength of Stone zredukowane: 10 >>> 5
    • Zwiększono skuteczność dodatkowego stacku Strength of Stone: 50% >>> 100%
    • Strength of Stone stacki spadają teraz stopniowo po 1 na sekundę po upływie czasu zamiast zniknięcia wszystkich natychmiastowo.

Osłabienia bohaterów

Bel’Veth

  • Royal Maelstrom (E)
    •  Redukcja obrażeń zmniejszona: 42/49/56/63/70% >>> 32/39/46/53/60%

Brand

  • Pyroclasm (R)
    • Podstawowe obrażenia zmniejszone: 100/200/300 >>> 100/175/250
    • Cooldown zwiększony: 105/90/75 >>> 110/100/90 sekund

Evelynn

  • Last Caress (R)
    • Przelicznik AP zmniejszony: 75% >>> 50%

Maokai (support)

  • Podstawowa prędkość poruszania zmniejszona: 335 >>> 330
  • Bramble Smash (Q)
    • Bonusowe obrażenia przeciwko potworom zwiększone: 80/100/120/140/160 >>> 120/130/140/150/160
  • Twisted Advance (W)
    • Cooldown zwiększony: 13/12/11/10/9 >>> 14/13/12/11/10 sekund

Nidalee

  • Podstawowa prędkość poruszania zmniejszona: 340 >>> 335
  • Takedown (Q – postać pumy) Prowl – Hunt
    • Przelicznik bonusowych obrażeń zmniejszony: 40% >>> 30%

Senna

  • Piercing Darkness (Q)
    • Przelicznik bazowego AD zmniejszony: 50% >>> 40%

Twisted Fate (AD)

  • Stacked Deck (E)
    • Bonusowa prędkość ataku zmniejszona: 10/22.5/35/47.5/60% >>> 10/20/30/40/50%
    • Przelicznik obrażeń od bazowego AP zmniejszony: 75% >>> 20%

Vayne

  • Night Hunter (P)
    • Bonusowa prędkość poruszania się zmniejszona: 45 >>> 30 (dalej wynosi 90 podczas Final Hour (R))
  • Tumble (Q)
    • Cooldown zwiększony: 4/3,5/3/2,5/2 >>> 6/5/4/3/2 sekund

Zac

  • Cell Division – Goo (P)
    • Leczenie zmniejszone: 5/6/7/8% >>> 4/5/6/7% (bazuje na poziomie 0/1/2/3 Let’s Bounce! (R))
  • Unstable Matter (W)
    • Podstawowe obrażenia zwiększone: 35/50/65/80/95 >>> 40/55/70/85/100

Poprawki bohaterów

Seraphine

  • Przyrost many na poziom zmniejszony: 50 >>> 25
  • Regeneracja many na poziom zwiększona: 0,4 >>> 0,95
  • Podstawowe AD zmniejszone: 55 >>> 50
  • Podstawowa prędkość poruszania zwiększona: 325 >>> 330
  • Stage Presence (P)
    • Obrażenia zmienione: 5/10/18/30 (w zależności od poziomu 1/6/11/16) (+5% AP) >>> 4-25 (w zależności od poziomu 1-18) (+4% AP)
    • Przelicznik obrażeń przeciwko minionom zmniejszony: 300% >>> 100%
  • High Note (Q)
    • Podstawowe obrażenia zwiększone: 55/80/105/130/155 >>> 60/85/110/135/160
    • Przelicznik obrażeń od brakującego zdrowia celu zwiększony: 0-50% (w zależności od brakującego zdrowia celu 0-75%) >>> 0-60% (w zależności od brakującego zdrowia przeciwnego bohatera 0-75%)
    • Cooldown zmieniony: 10/8,75/7,5/6,25/5 >>> 8/7,5/7/6,5/6 sekund
    • Koszt many zmieniony: 65/70/75/80/85 >>> 60/70/80/90/100
    • Prędkość pocisku zwiększona: 1200 >>> 1300
  • Surround Sound (W)
    • Podstawowa tarcza zwiększona: 50/75/100/125/150 >>> 60/85/110/135/160
    • Przelicznik AP bonusowej prędkości poruszania się zmniejszony: 4% >>> 2%
    • Cooldown zmieniony: 28/25/22/19/16 >>> 22/21/20/19/18 sekund
    • Koszt many zmniejszony: 80/85/90/95/100 >>> 70/75/80/85/90
  • Beat Drop (E)
    • Obrażenia zmienione: 60/95/130/165/200 (+35% AP) >>> 70/100/130/160/190 (+50% AP)
    • Przelicznik obrażeń przeciwko minionom zmniejszony: 100% >>> 70%
    • Czas trwania CC zmieniony: stałe 1,25 >>> 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 sekund
    • Cooldown zmieniony: stałe 10 >>> 11/10.5/10/9.5/9 sekund
    • Koszt many zmniejszony: 60/65/70/75/80 >>> stałe 60
  • Encore (R)
    • Przelicznik AP zmniejszony: 60% >>> 40%
    • Cooldown zwiększony: 160/130/100 >>> 160/140/120 sekund

Smolder

  • Początkowa animacja auto ataku skrócona: 0,26 >>> 0,25 sekund
  • Super Scorcher Breath (Q)
    • Obrażenia nieuchronne od podpalenia zmienione: 6,5% max HP >>> 0,25% max HP (+2% na 100 bazowego AD) (+1.5% na 100 AP) (+1% na 100 stacków [P] Dragon Practice)
  • Flap, Flap, Flap (E)
    • Liczba pocisków zmieniona: 5 (+5% Critical Strike Chance) >>> 5 (+2 na 100 stacków Dragon Practice (P))
  • MMOOOMMMM! (R)
    • Podstawowe obrażenia zmienione: 225/350/475 (+30% w środku) >>> 200/300/400 (+50% w środku)
    • Leczenie zmienione: 110/160/210 (+75% AP) >>> 100/135/170 (+50% bazowego AD) (+75% AP)

Yorick

  • Mourning Mist (E)
    • Cursed
      • Obrażenia zadawane celowi przez Istoty Mgły zmniejszone: 30% >>> 20%
  • Eulogy of the Isles (R)
    • Maiden of the Mist
      • Pancerz i odporność na magię zwiększone: 10-50 (w zależności od poziomu 10-18) >>> 30-90 (w zależności od poziomu 6-18)

Wzmocnienia systemowe

Dream Maker

  • Dream Maker
    • Redukcja obrażeń zmieniona: stałe 140  >>> 75-255 (w zależności od poziomu 6-18)
    • Bonusowego obrażenia zmienione: stałe 90 >>> 50-170 (w zależności od poziomu 6-18)

Heartsteel

  • Colassal Consumption
    • Obrażenia zmienione: 100 (+10% bonusowego HP z przedmiotów) >>> 80 (+12% bonusowego HP z przedmiotów)

Navori Quickblades

  • AD zwiększone: 60 >>> 65
  • Ścieżka budowania zmieniona: Pickaxe + Caulfield’s Warhammer + Cloak of Agility + 725 złota >>> B.F. Sword + Caulfield’s Warhammer + Cloak of Agility + 300 złota

Celestial Opposition

  • Blessing of the Mountain
    • Cooldown zmniejszony: 20 >>> 18 sekund
    • Slow zwiększony: 50% >>> 60%
    • Czas trwania spowolnienia zwiększony: 1,5 >>> 2 sekund

Sunfire Aegis

  • HP zwiększone: 450 >>> 500
  • Immolate
    • Podstawowe obrażenia zwiększone: 12 >>> 15

Osłabienia systemowe

Frozen Heart

  • Pancerz zmniejszony: 70 >>> 65
  • Koszt zwiększony: 2400 >>> 2500 złota

Solstice Sleigh

  • Going Sledding:
    • Cooldown  zwiększony: 20 >>> 30 sekund
    • Bonusowa prędkość poruszania zmniejszona: 30% >>> 25%
    • Bonus HP zmieniony: 7% max HP >>> 50-230 (bazuje na poziomach 6-18)
Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends