Zainteresowanie Doze gwałtownie spadło. Wystarczył jeden dzień
Zainteresowanie wokół Doze było bardzo duże. Ale w zasadzie trwało jeden dzień.
Doze mimo ogromnych nakładów finansowych ma pewne problemy. Wiele osób wskazuje, że 18 złotych za litr i to na promocji jest dość sporą ceną. Widzowie Buddy są zachwyceni, inni pytają, dlaczego akurat energetyki.
Tak, czy inaczej Doze miało na pewno mocną premierę. Wystarczył jednak jeden dzień, by zainteresowanie po prostu zniknęło, przynajmniej w trendach Google. Czy to o czymś świadczy? Jedni powiedzą, że tak. Inni, że nie. Faktycznie przy lodach Ekipy i innych produktach youtuberach trwało to nieco dłużej.
Doze z mocnym początkiem, ale…
W ujęciu tygodniowym zainteresowanie Doze:
Ujęcie miesięczne:
Nagły skok i równie szybki spadek. Wszystko to trwało w sumie jeden dzień. Z drugiej strony ludzie wiedzą już, że Doze wyszło, gdzie je kupić i jak sprawa się z nimi ma. Na TT nadal ląduje masa filmów na temat puszek Doze, więc sama marka raczej nie ma się o co martwić.
Problem byłby, gdyby puszki to był jedyny w ogóle pomysł na ten biznes. Póki co wygląda na to, że to dopiero początek.